Re: Podroba chiefteca?

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 13:17:12 MET DST

Sledziu wrote:

> Nie no Rozumiemi zgadzam sie z tym. Ale co z faktem ze w starszej wersji
> jest zlacze AUX a w tej nowszej juz go nie ma ????
> Cos kosztem czegos dolozyli? troche nielogiczne jak dla mnie.

niekoniecznie - moze to podobny przypadek jak niektore karty graficzne?
czesto pierwsze modele zaraz po premierze maja wyzsze parametry, szybsze
pamieci itp. zeby lepiej wypasc w rozmaitych testach i wyrobic dobra
opinie o modelu. nastepnie po jakim czasie niektore podzespoly
podmieniane sa na tansze/gorsze, a karta ma juz dobre recenzje i mimo
tego sie niezle sprzedaje.. moze to takie male "ciecie kosztow"?

pozdrawiam

--
            * older futhark