Elektronika do dysku MAXTOR 2B020H1

Autor: Dariusz Bilewicz <darek_at_NOSPAMstrefa.org.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 12:27:10 MET DST

Witam,

Mam mały problem z dyskiem Maxtor 2B020H1 20Gb.
A mianowicie padłą mi elektronika, a na dysku mam ważne dane które chcę
odzyskać.
Mam więc pytanie do grupowiczów, czy ktoś ma może do sprzedania taki dysk
bądź elektroniek do niego?
Jeśli nie sprzedać to chociaż wypożyczyć, na czas odzysku danych. Nadmienie
że jestem z Koszalina,
ale dysk/elektronike chetnie kupię od osoby z dowolnej części polski.

--
Pozdrawiam,
darek