GPRS era Tak-Tak

Autor: ris <ris22_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 11:25:16 MET DST

Hi,

Mam pytanko używam telefon jako modem i tak-tak. Wszystko jest ok tylko
nie wiem dlaczego era nalicza sobie opłaty jak chce. Mam program do
monitowania ilośc danych pobranych i odebranych. Wiem jak oni to
teoretycznie liczą czyli jak się połącze powtórnie to paczki są od nowa
naliczane. Więc łącze się tylko raz, a i tak mam za dużo naliczone.
Także wydaje się mi że to te złodzieje era i to ich wina. Mam pytanie
czy ktoś tego używa i czy ma ten sam problem? I drugie czy ktoś ma nocny
internet i czy też są takie problemy?

pozdrawiam r.