Re: taki przypadek

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 10:10:27 MET DST

> problem z zasilaniem (zasilaczem) i okablowaniem (w tym tasma) wykluczyles?

kurcze w obudowie jest tyle kabli ( 3 dyski , jedna staja dyskietek , cdrom ) w
dodatku wszystko jest tak zaprojektowane ze trzeba demontowac pol kompa zeby
cokolwiek sprawdzic lub wlozyc , albo przykrcic srubke -- no wiec trudno jest
sie polapac czy wszystko jest oki .
Co prawda zrobilem cos takiego ze rozciolem kable i podlaczylem dodatkowy dysk
( bylo miejsce na zasilanie na 3 urzadzenia a ja mam 4 ) . ale z poprzednim
dyskiem dzialo sie podbnie jak byly tylko 2 dyski i cdrom .

zreszta dyski sa stare i nie pobieraja duzo pradu -- a wiec zasilacz raczej to
wytrzymuje ( zreszta nie mam jak tego sprawdzic bo nawet nie wiem jak ) .

zreszta jak by byla koncowka obluzowana to dysk by sie wylaczyl i juz nie
wlaczyl . no chyba ze nastepuje taki cos ze wyniku ciepla rozszezaja sie
minimalnie styki przeskakuje iskierka i wtedy dysk glupieje .

moze czyms posmarowac styki zeby lepiej przewodzily prad ??? ewentualnie lepiej
przylegaly ??