Re: Zmniejszyć koszta!

Autor: Waldeusz <spam_at_nie.cpam>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 09:56:07 MET DST

W artykule news:ch3mn8$lj1$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): KILu z adresu <kilu@psxextreme.pl> napisał(a):

> Tyle, że ostatnio Samsung robi naprawdę porządne dyski. Mam 40GB 5400,
> który zwiedził pół Polski (Poczta Polska) i jakoś nic mu - odpukać -
> nie jest oraz niezwykle szybką, cichą i nie grzejącą się 160-kę
> (7200).

Bo tak jest. A najwiecej blota rzucaja ci
ktorzy wogole tych dyskow w lapce nie mieli
tylko powielaja zaslyszane bajki z tysiaca i jednej nocy

Niech napisze taka opinie ktos kto serwisuje sprzet w duzej firmie
ma kilkunastoletni staz pracy / moze pamieta jeszcze MFM, czy RLL /
i to raczej nie komputerowej - gdyz tam na serwis trafiaja dyski
od roznych (sorki) lamerow ktorym sie tylko wydaje ze cos wiedza
a ich jednym z pytan jest "jak uwalic dysk" aby serwis przyjal reklamacje.

Opinia od fachowca w duzej firmie gdzie kreci sie kilkadziesiat
czy kilkaset roznych dyskow i od roznych producentow
bedzie przynajmniej jakos miarodajna i watpie aby powiedzial
kategorycznie ze dyski porducenta X sa cacy a Y sa be
dlatego proponuje wiecej _powsciagliwosci_ ;)

Jesli mialbym zdecydowanie "pluc" na samsunga
to wylacznie na jego wczesne napedy CD

A co do HD - wpadki miewali rozni renomowani producenci
a nawet szczegolnie zachwalane modele jak np. Seagate baracuda IV
rowniez padaly w znacznej liczbie - choc jak sadze sprzedalo sie u nas ich
wiele
no i zupelnie nie nadawaly sie do okreslonych zadan - np. pracy w macierzy

Pozdrawiam