Re: PCI i USB

Autor: Strange <strange_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 09:49:33 MET DST

"Patras" <patryk0001@poczta.onet.pl> wrote in message
news:71d1.000003de.4134fb62@newsgate.onet.pl...
> Mam taki problem.
> W mojej dziewczyny komputerze jest jakaś karta PCI USB niestety nie wiem
co to
<cut>
> względu że sa po 2 na każdy kabel łączący użądzenie z płytą, jeden jest
> podłączony na drugio nie było gdzie.
Albo coś nie kumam z rana, albo opis jest zamotany.
Jeśli to karta PCI/USB, to chyba łączy się tylko przez slot PCI ??
Być może chodziło Ci o śledzia wpinanego do płyty ?
Jeśli tak, to oznacza, że kontroler mieści się na płycie i potrzebny będzie
sterownik od producenta płyty głównej.
Pozdrawiam,
S.