Re: barracuda 160GB 7200 8MB

Autor: Xob <xob_at_blokersi.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 08:58:14 MET DST

> Witam. Posiadam taki dysk od okolo 2 miesiecy i jak na razie wszystko
> dziala poprawnie. Mysle, ze warto go kupic.

lol :) to na podstawie 2 miesiecy ?? Nie uważasz że się pośpieszyłeś z
opinią ? 2 miesiące pracuje ładnie każdy dysk. U mnie Basia 7ka 120 GB
zaczeęła mieć humorki po kilkumiesięcznej pracy. Jak narazie w pracy ciągłej
najlepiej sprawują się Maxtory....

Wiesz, miałem dziewczyne, i dobrze że jej nikomu nie polecałem bo po 5ciu
latach okazała się... ;) ( to akurat nie swiadczy dobrze o mnie ;) że też
wcześniej nie zauwazylem )