Re: plyta padla czy procek?

Autor: Sławek J <SLAWEKO123_at_POCZTA.ONET.PL>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 07:22:13 MET DST

> Oszczędza się na zasilaczu, a potem są tego takie skutki ...

Dzieki ,ale nie odbiegajmy od tematu. Ten komp jest znajomego ja to juz
kiedys przerabialem u siebie ,teraz jezdze na chieftec-u .Co sie stalo to
sie nie odstanie a ja dalej dumam czy to plyta teraz jest walnieta czy
procek, a moze oba te elkementy. Komp uruchamiany jest w minimalnej
konfiguracji
Slawek