Re: C.ITOH drukarka laserowa CI-5

Autor: Bakuś <bak1_at_onet.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 01:28:36 MET DST

> W wyszukiwarce podaj p/n drukarki lub symbol z tabliczki
> znamionowej. Mozesz tez do mnie podeslac na priva te informacje to ja
> poogoglam.

Na tabliczce jest tylko to:
Laser Printer CI-5
C.ITOH ELECTRONICS CORP
serial NO. 80610497 Mfd.
june 1988

Google niewiele znajduje, co dziwne po wpisaniu adresu citoh.com otwiera się
strona citizen na której są m.innymi prezentowane nowe drukarki C.ITOH ale
jak napisałem do ich obsługi technicznej to mi odpowiedzieli cyt.:
The CI-5 laserprinter is not a printer made by Citizen America. The CI-5
laser printer is a C.Itoh Inc. and TEC corp. partnership product that was
most likely sold in Europe.