Pamieci na grafice

Autor: Tomek <ftomekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 01:07:02 MET DST

Witam mam radeon 9600Pro gigabyta , i moze pytanie bedzie glupie ale inaczej
nie wiem jak to wyjasnic
Otuz czy pamieci moga sie "docierac' np jak silnik w samochodzie , wiem ze
to glupio brzmi
Poczatkowo makumalnie moglem podkrecic z 600 do 610 po na 622 mhz juz byly
bledy ,
Zalozylem radiaorki na pamieci i juz moglem do 622 MHZ ale przy 636 Mhz juz
wyskakuja bledy
po tym jak meczylem HALO przez 2 godziny z ciekawosci podkrecilem pamieci i
okazalo sie ze teraz idzie do 650mhz , a rdzen tylko do 481 bo dalej jest
ograniczenie v-tunera,
jak to mozna inaczej wyjasnic ?!
Tomek