Re: jaki system na ten z³om ?

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 22:35:43 MET DST

Marcin J wrote:

> a mi jako¶ na Cel633 + 512MBRAM muli³ win2k :-/
> ciekawe co moglo byc przyczyn±, system reagowa³ jakby z opó¼nieniem na
> wszystkie
> polecenia...

Powiedzialbym, ze to raczej kwestia konfiguracji.
Tak sie zlozylo, ze ostatnio korzystam w pracy z Win2k na dokladnie takim
sprzecie (konkretnie - stara HP Vectra oparta na Cel633, 256 RAMu) i smiga
niesamowicie.
Od miesiaca ani razu nie musialem go resetowac (ni jest oczywiscie
wylaczany) i nigdy nie widzialem zadnego mulenia. Fakt, ze system jest
'dopieszczony' - wszystkie latki itp i zadnego zainstalowanego dodatkowego
multimedialnego softu; tylko to co potrzebne do pracy. Ale tak czy inaczej
bylem bardzo zaskoczony stabilnoscia i szybkoscia (moze dlatego, ze ostatni
'prywatny' kontakt z Win to Millenium a potem tylko Linux).
Tak czy inaczej: Cel633 sprawdza sie doskonale na Win2k

--
This sentence is false.
Pozdrawiam