Odp: Tanie LCD

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 22:28:19 MET DST

Gateway-e na allegro to nowki jakiejs podejrzanej firmy
(moze ktos ja zna i poda jakies szczegoly) ogolnie
poszukiwalem kiedys informacji odnosnie kineskopowego
monitorka tej firmy i znalazlem jakies stare Mitsubishi
(stary typ, sprzed paru lat) b. podobne do niego...

byc moze to jakas marka ktora wykupuje stare
linie produkcyjne i trzasa na nich "tanie" monitory ??

a swoja droga parokrotnie widzialem monitory tej firmy
na filmach amerykanskich (w biurach, domach etc.)
tak mi sie ta nazwa zapamietala, ze skojarzalem
w USA to popularnu sprzet z naj-najnizeszej polki

ZOMO