Re: PV-BT878P+ i VirtualDub.

Autor: Andrzej Popoz <thisisnotavalidadress_at_ble.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 20:08:39 MET DST

ggs wrote:
> In news: ch2706$4pq$1@nemesis.news.tpi.pl,
> Andrzej Popoz
> <thisisnotavalidadress@ble.pl> typed:

> www.iulab.com ?

YEEEEEY! STARY! :D

Udalo sie. Nie kapuje jak moglem o tym adresie zapomniec. Po prostu
totalnie. Jakbys nie przypomnial, to bym pewnie dalej byl w kropce. :D

Najpierw wywalilem recznie z rejestru wszystkie wspominki po drajwerach
Prolink (a kysz!, co za g....), potem zainstalowalem stery z iulab.
Poprobowalem troche VirtualDubem i paroma innym i juz mi mina zrzedla
(ucieta gorna czesc obrazu non stop), ale jeszcze postanowilem sprobowac
iuVCR.

MIODZIO! I wyzszych rozdzielczosciach tez nagrywa. :D Perfekt!

Po prostu to, czego szukalem. :D :D :D

Polecam wszystkim z Windows 2000 Proffesional i Service Packiem 4 do karty
Prolink PixelView PV-BT878P+ w/FM . Chrzanic stery od producenta. :)
www.iulab.com , stery 848wdm_iu.zip, u mnie chodzi na:
- bt848 tweaked Philips WDM TvTuner C2 (PAL D/SECAM D),
- bt848 tweaked TV WDM Crossbar,
- PixelView Play TV PACK VideoCapture,
- Tekram M205 pro - Audio Capture.

Zero problemow. Przynajmniej na tym etapie. :) I daje sie nagrywac w
wyzszych rozdzielczosciach. :D

W iuVCR musialem tylko z SECAM na PAL przestawic, zeby kolorki byly, potem
juz zwykla konfiguracja i ... smiga. :D