tania drukarka (eksploatacja)

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 22:17:38 MET DST

Potrzebuje drukarki, którą będę wykorzystywał raczej sporadycznie (choć
nigdy nie wiadomo) i to głównie do wydruku tekstu. Wiem, że canon ma jakieś
tam tanie w eksploatacji mono, ale czasem pewnie będę musiał coś wydrukować
w kolorze. Wiem, że zazwyczaj cena drukarki to jedno a potem koszty wydruku
to całkiem inna sprawa więc nie miał bym nic przeciwko gdyby sama drukarka
trochę kosztowała byle potem nie wydawać fortuny na kartridże. Co byście
polecili?