Re: jak obnizyć temperaturę???????

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 22:05:48 MET DST

No ja mam podobny problem, ujawnia się dopiero przy uruchomieniu aplikacji,
które ostro dają popalić CPU (athlon 3200 na gigabyte 7nnxp). Szczególnie
BeSweet do przerabiania AC3 na MP3 niemal zawsze zawiesza system chyba, że
uruchamiana zaraz po włączeniu kompa kiedy procek nie jest jeszcze zgrzany.
Podejrzewam, że musiał bym tu wetknąć jakiś odrzutowy wentylator coś z tej
serii Jet tyle, że to strasznie głośno chodzi. Mam teraz jakiś arctic, który
miał być niby dobry i cichy (podobnie jak ten nowy spire IV ale tu sytuacja
przedstawiała się jeszcze gorzej i dałem sobie z nim spokój).
Yaro