Re: Program do testowania laptopów

Autor: Wito <itekPRZECIWSMIEC_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 21:59:23 MET DST

Użytkownik "rosi" <keyser.sozeNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości:
> ciezko powiedziec co jest przyczyna, poza tym nie podales calego
> oznaczenia modelu, wiec ciezko szukac problemu... sam s159 ma 41 pozycji
> do sciagniecia, w tym okolo 5 wersji BIOSu i 119 pozycji znanych
> problemow...

    Dokladnie S159. Z tym ze przestal sie juz uruchamiac. Teraz jest tak ze
wlaczam i po ok 5sek. slychac jak startuje odnowa i tak wkolko dopoki nie
wyciagne baterii. Gdzie znalazles te 41 pozycji i 119 problemow bo moze tam
znalazlbym cos podobnego. Teoretycznie mam go na gwarancji ale zgial mi
dowod zakupu i nie zarejstrowalem go na stronie a nie wiem czy bez tego
przyjma mi do naprawy w polsce (kupiony w styczniu 2004 w stanach). Jutro
dzwonie do AC i sprobuje sie od nich cos dowiedziec :)

pozdrawiam
Wito