Re: jaki system na ten złom ?

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 21:54:43 MET DST

> Celeron ~466
> płyta Intela Bx ?
> 128 Mb Pc 133
> Dysk pojemny ...
>
> Chodzi na Windows 98, ale coś mi się chrzani w otoczeniu sieciowym i w ogóle
> nie jestem zadowolony (bo muszę go doglądać non stop). Myślałem o Win95, bo
> jak dobrze skonfigurowany to chodzi w miarę stabilnie (komputer i tak służy
> tylko do internetu i do słuchania mp3).
>
> Co polecacie ?

dopasuj steroniki do karty sieciowej - mi jak siec szwnakowal to przez
niewlasciwy sterownik -- jak dalem nowsza krate ( ktora windows sam rozpoznal
) wszystko jest oki .

ja na twoim miejscu dorzuil bym jeszcze 128 ramu i ewentualnie przeszedl na
ME lub 2000 bo system eXPeryment nalezy omijac szerokim lukiem ( ze wzgldu na
krytczne dziury ) .

jak bys juz instalowal ta pamiec to mozesz dodac szybszy dysk bo widze ze
duzy bufor na dysku i nowsza magistrala bardzo przyspieszja dzialnaie sytemu .