Re: Tanie LCD

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 21:45:13 MET DST

Użytkownik "scx" <szczupxTEGOtuNIEma@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ch2im4$7u9$1@flis.man.torun.pl...
> januszek się wziął i wyklepał:

> Wiem wiem. Chodziło mi o pobieżne przejrzenie podanych parametrów - chyba
> całkowicie wyssane z palca nie są (?)

jakie parametry ?? rozdzielczosc ?? nowa 15" kosztuje okolo 1200 zl i masz
gwarancje, te na allegro to pewnie przywozone z jakis wyprzedazy z biur,
bankow, gdzie pracowaly non-stop. Przez to moga byc zdziebko
wyeksploatowane, ale do kazdego egzeplarza trzeba podejsc idywidualnie, to
znaczy pojechac, zobaczyc i kupic albo nie. Zadne parametry LCD oraz jego
fotki nie pokaza jego stanu aktualnego! np. bad pixeli jesli maja.

Tomek