Re: Via PB400-FL + Creative P580 = PROBLEM

Autor: -= Darek =- <dbiBEZTEGO_at_op.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 21:21:38 MET DST

> Pewnie Inter Video w wersji demo? Jest ograniczenie - dzwięk działa chyba
> kilka minut i potem cisza. Zawsze na tej płycie z demem tego progsa miałem
> problemy

Otoz nie. Mam pelna wersje tego programu. Wczesniej (kiedy mialem 2 lipne
glosniki) sprawowal sie dobrze. Jakis tydzien temu stawialem system na nowo,
teraz kupilem glosniki i dopiero teraz zainstalowalem WinDVD. Dopiero teraz
okazalo sie ze nie ma dzwieku. Ciekawe co moglo miec na to wplyw?!?!
Wczesniej normalnie odpalal dzwiek wiec chyba z programem wsio OK. Jak cos
pozniej jeszcze raz zainstaluje i sie upewnie...
Pozdrawiam :)