Re: Zmniejszyć koszta!

Autor: scx <szczupxTEGOtuNIEma_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 21:13:05 MET DST

Osadnik się wziął i wyklepał:

Ha! A ja się ostatnio przekonałem że jeśli nie ma się wygórowanych wymagań
to wystarczy coś najtańszego. Ja mam płytę PC-Chips i jestem 100%
zadowolony, tym bardziej że kosztowała śmieszne pieniądze

> DDR,SOU,LAN,SATA,FiWi <-- te cacka muszą być.

Od tego jest otwarty standard PC żeby cacka powsadzać. Jestem przeciwnikiem
integracji wszystkiego w MB.

> A płyta musi być
> bezawaryjna.

Nie psująca się? Asusy też się psują!
Stabilna? Mój PC-Chips pod linuksem jakoś się jeszcze nie zawiesił (czasami
praca 24/7 na 100%), a i najgorsze torture testy nic nie wykazały.

Tu się akurat nie wyznaję, trzeba w cenniki popatrzeć jaki athlon ma
najlepszy cena/wydajność

Jak płyta nie-na-nforce to bez sensu.
NForce nie polecam - dużo droższe, pieniądze zainwestowane w proca lepiej
się zwrócą. No, jeszcze zależy od zastosowań ale IMHO tak jest

Nie! Tylko nie samsung! Nie tylko moje doświadczenia z Samsungami odradzają
mi polecanie ich komukolwiek! Albo Seagate albo WD.

> Też tak mi się wydaje to co wyjechac w dualu, i ile MB?

512 MB styknie

> A mocy starczy?

U mnie Enligh 230 W spokojnie ciągnie 2400+,512ram,Seagate 7200 i GF MX400 +
dvd i dvd-rw.

A poza tym jak sprzęty zakupisz na allegro dość sporo zaoszczędzisz.

--
scx
Fajna sygnaturka, co nie?