Re: 2x 256 czy 512 ?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 20:21:47 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> A gdybyś Ty miał dużą firmę produkującą płyty główne, miał
> w ofercie jedno rozwiązanie proste i tanie i drugie skompli-
> kowane i drogie, to które byś reklamował, żeby więcej zaro-
> bić? ;)

No wlasnie te, zeby wiecej zarobic :) Tak na serio to po prostu moje
przyzwyczajenia z platformy Intela.

> Bo testujesz Sandrą, a ona się do tego nie nadaje.

To do czego nadaje sie Sandra? :)

> Zrób raczej jakiś test aplikacyjny.

Tylko jaka aplikacja? Sam system chodzi zadowalajaco, a uruchamiane przeze
mnie aplikacje to przede wszystkim Winamp, Opera, Konnekt, Visual Studio,
czasami 3dsmax. Grac tez czesto nie gram.
Albo jakis inny program testujacy w dobry sposob pamiec?

--