Re: Via PB400-FL + Creative P580 = PROBLEM

Autor: -= Darek =- <dbiBEZTEGO_at_op.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 20:14:26 MET DST

> najnowsze stery z ftp VIA, chyba wersja 2.9a.
> kilknij 2 razy na głośniczku w pasku zadań. i ujawnij sobie właściwości
> zaawansowane. Masz w kilku miejscach zaznaczone 5.1 ENABLE?

W necie znalazlem stery 3.10a i 3.9a. Pomyslalem ze te o wyzszym numerze
beda lepsze, ale sie zawiodlem. Nie dzialaly w ogole. Dopiero po tym jak
sciagnalem te 3.9a pojawily sie zaawansowane opcje w ustawieniach dzwiekow.
Wszedzie uaktywnilem 5.1 i wszystko chyba juz jest w porzadku - poza jedna
sprawa :( Zainstalowalem Inter Video - WinDVD i okazalo sie, ze nie mam
dzwieku! Nie mam pojecia dlaczego. W opcjach dzwieku programu zmienilem
ustawienia na dzwiek 5.1 i nic. Nie wiem co mam przestawic zeby uaktywnic
dzwiek w programie. Po prostu wszystko milczy :(
Grunt, ze glosniki normalnie juz graja w winampie i grach. Tylko co z tym
WinDVD??!!

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc :)

-darek-