Re: Do sprzedania [BCM]

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 19:09:36 MET DST

Jacek S. napisał:

> "Dziękujemy za zgłoszenie. Przedmiot zostanie sprawdzony tak
> szybko, jak to będzie możliwe. Jeśli zasady zostały naruszone,
> podejmiemy stosowne działania"

Odnoszę wrażenie, że nasze starania o zwalczanie spamerów nie
przynoszą żadnych rezultatów. Przejrzałem kilkanaście aukcji
spośród tych, które trafiły na naszą grupę w postaci spamu.
Niestety, mimo iż za każdym razem wysyłałem do Allegro info o
takim procederze, to żadna z nich nie została usunięta. Mówiąc
wprost: Allegro ma nas i swoje regulaminy gdzieś :(

--
                        Pozdrawiam, Sniper