Re: Dysk 120 GB - jakie partycje ?

Autor: andrzej <andrzej_i_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 20:56:23 MET DST

Escorpion wrote:

> Wybaczcie to lamerskie pytanie, ale wlasnie bede kupowal komputer ze 120GB
> dyskiem i zastanawiam sie, jak podzielic dysk.
>
> Moje typy to 4 x 30GB lub 2 x 30 i 1 x 60GB. A Wy jakbyscie podzielili?

a ja bym zrobil tak
2,5 gb na system, dalej 3,5 gb na program files i plik wymiany
jakies 10 gb na dokumenty i archiwa, a reszta jak chcesz
dlaczego tak?
backup calego systemu, czyli 2,5 gb danych zajmuje 5 minut, tyle samo
odzyskiwanie przy pomocy ghosta, a zrzut na 3 partycje, tam gdzie trzymam
dokumenty gwarantuje niezapisanie tych danych w trakcie odczytywania
backupow w przypadku awarii

andrzej