Re: Dysk 120 GB - jakie partycje ?

Autor: timeo <timeo_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 18:05:33 MET DST

na poczatku dysku, jako pierwsza partycje (ale nie bootowalną) stwórz tą
na której bedziesz miał plik wymiany (SWAP file) w zależnosci od ilosci
pamieci może róznmie zajmować, ale przeznacz około 700 mega wtedy
bedziesz miał zapas - sformatuj ja w systemia FAT16 - taki zabieg ma
przyspieszyć prace całego systemu. Jako drugą (bootowalną) tą na której
będziesz miał system (przeznacz tyle miejsca ile potrzebujesz, nie wiem
jakiego systemu uzywasz). A pozostałe miejsce wedle uznania, możesz
partycjonować bądź nie.

pozdrw
timeo