Re: Dysk 120 GB - jakie partycje ?

Autor: Borys Power <borsoft_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 17:58:31 MET DST

Escorpion wrote:

> Wybaczcie to lamerskie pytanie, ale wlasnie bede kupowal komputer ze 120GB
> dyskiem i zastanawiam sie, jak podzielic dysk.
>
> Moje typy to 4 x 30GB lub 2 x 30 i 1 x 60GB. A Wy jakbyscie podzielili?

7 partycji? a po cholere Ci tyle? :) Pomysl - ile roznych "rodzajow"
danych bedziesz przechowywal... tzn tak - zrob partycje na system (jesli
XP, to tak z 10 GB - zalezy co/ile zamierzasz instalowac), jesli Ci to
potrzebne, to zrob sobie jakies 5 GB na dokumenty, dalej drugie 5 GB na
zapas (ja bym co jakis czas kompresowal i wrzucal tam co wazniejsze
rzeczy) Reszte mozesz przeznaczyc np na filmy czy instalki... Wszystko
zalezy od Ciebie ile bys na co chcial przeznaczyc i do czego uzywasz kompa.

W skrocie:

10 GB - system
5 GB - dokumenty
5 GB - zapas