Re: Co to jest w Biosie???

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 17:34:00 MET DST

Dnia Tue, 31 Aug 2004 14:42:07 +0200, Mateusz wystukał(a):

> Ja mam bardzo cichy wentyl, ale on bardzo słabo się kręci od 1000 do 2800
> może, a nie przekracza 2000 tys., przy czym temp. wynosi 70 stopni na
> procku. Czy to q-fan pomoże? jak poustawiac??

No to masz wentylator, który sam reguluje obroty w zależności od
temperatury procesora. Opcja Q-fan w Biosie jest do wentylatorów które są
bez regulacji i można im obniżyć napięcie tak by kręciły się wolniej niż
zwykle. W Twoim przypadku zostaw q-fan na disabled, czyli puść go normalnie
na 12V. Masz pewnie wentylator Arctic Cooling Copper Silent 2 TC, bo to
właśnie on znany jest z "pobłażliwości" na temperaturę procka, bo moim
zdaniem 70 C to sporo za dużo.

--
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM,