Re: [HELP] Athlon XP 2700 temperatura 75stopni

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_X-USUN-TO-X.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 16:44:36 MET DST

Użytkownik rudy napisał:

> Po prostu AMD!!!

Skądś Ty się urwał?? Z filii Intela na Syberii??
Komentarze tego typu przyprawiają mnie o pewność, że posiadacze
procesorów firmy Intel muszą jakoś odreagować fakt, że wydali więcej
forsy (niepotrzebnie - IMHO).
Spójrz na to:
http://pc-dune.bg.univ.gda.pl/amd.png
Mój pecet - chodzący 24/h - 7 dni w tygodniu - 365 dni w roku.
Teraz chodzi bez większego obciążenia - czasem jednak działa klient
d.net - wówczas osiąga 39 st. C.

Mam na procesorze porządny radiator - wentylator działa na full-speedzie.
Ale jest w miarę cicho - i chłodno.

Mam w kilku lokalizacjach w sumie około 50-ciu komputrów na AMD -
wszędzie podobnie działają.

Pozdr.
z.