bledy CRC przy rozpakowywaniu

Autor: clyde <clyde_at_neostrada.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 15:36:03 MET DST

Witam
Czytalem juz o tym problemie w wielu miejscach ale tam zasugerowane
rozwiazania u mnie nie dzialaja.
Mianowicie mam Durona 1400 nie podkreconego na plycie z chipsetem K400,
512MB ram, Win XP.
    Do tej pory jak np rozpakowywalem sobie gry (pakowane rarem) lub filmy
na PC byly one spakowane w paczkach po 14,31MB i wszystko sie ladnie
rozpakowywalo. Teraz mam kilka gier na PS2. Te pakowane sa w paczkach po
47.68MB i niestety nie moge rozpakowac zadnej gry. W sumie dwa razy udalo mi
sie rozpakowac je dobrze, ale poza tymi przypadkami wyskakuje mi blad
"Packed data CRC failed in volume name. The volume is corrupt" Najlepsze
jest to ze te bledy wyskakuja mi w roznych paczkach. To jest raz w 2 i 7.
Innym razem jak rozpakowywuje ta sama gre, w 5 i 11.
Czytalem ze moze sie tak dziac w przypadku podkreconego procesora. U mnie
nie ma to miejsca.
Gdzie indziej czytalem o uszkodzonej pamiecie. Moja sprawdzilem
oprogramowaniem i zero bledow.
Dodam jeszcze ze stawialem system od nowa i na czysciutkim dzieje sie to
samo !!
Prosze pomozcie !!

Pozdrawiam !!!