Re: obudowa poraz ostatni

Autor: tbg <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 14:51:25 MET DST

Użytkownik "bartosz skowron" <xterrorx@o2.WYKASUJ-X-TO.pl> napisał w
wiadomości news:ch1r7d$9hv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wybralbym Anteca (cena mniejsza), ale boje sie ze jeden wiatrak moze nie
> wystarczyc, a do rozbudowy pozostaje tylko jeden jeszcze. No i zasilacz
> 350W moze byc na granicy, a ja wole miec zapas.

nic takiego w tym zestawie nie masz co by wymagalo wiekszej liczby
wiatrakow, poza tym tam sa 12-tki, a nie 8-mki, wiec wystarczy. 350W to
zalecana moc np do x800 xt. do tego matroxa wystarczy az nadto, tymbardziej,
ze bedzie to rzeczywiste 350, a nie "codagenowe 350".

bierz Anteca, ciesz sie zyciem, a zaoszczedzone pieniadze wydaj na lizaki

tbg