Re: C.ITOH drukarka laserowa CI-5

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 13:07:42 MET DST

Prawdopodobnie uszkodzony Fuser ale nie mam do niej juz manuala serwisowego
to nie powiem na 100%.
Wyjm i wloz kartridz z tonerem moze cos nie laczyc na sytkach. Jesli
wybierzesz opcje druku testowego z poziomu drukarki to czy slychac jak
startuje laser jak nie to raczej walniety fuser. Wiecej ci nie pomoge bo juz
nie pamietam a to stara drukarnia choc dobra. Poszukaj w googlach moze
znajdziesz jakies podpowiedzi. Czesto jak uzywasz emule mozesz znalesc
serwisowke. W wyszukiwarce podaj p/n drukarki lub symbol z tabliczki
znamionowej. Mozesz tez do mnie podeslac na priva te informacje to ja
poogoglam.

Mirek