zasliacze ModeCom - który lepszy?

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 12:46:29 MET DST

Witam.

Grupowicze jeżdżą po tych biednych Codegenach okropnie, więc już mocno
wystraszony postanowiłem zmienić mój zasilacz. Na Celownik wziąłem dwa
modele: Modecom ATX-300GTF oraz Modecom ATX-300GT. I teraz mam problem,
który z nich jest lepszy? Wypatrzyłem jedną, czytelną dla mnie różnicę -
liczbę końcówek molex, czy jak to się tam zwie. A co więcej je różni? Jeśli
nic, to pewnie wybiorę tańszy...

Ktoś może coś na temat tych zasilaczy powiedzieć?

Pozdrawiam