trafo do monitora

Autor: perszing <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 09:46:18 MET DST

Hej

Orientujecie sie ile kosztuje nowy trafo i jego wymiana do 17" CTX'a?

Monitor ma jeszcze kineskop na bance. Cholerstwo zaczyna mi coraz
czesciej pykac, a ze nie mam gwarancji i monitor dosc dobrze jeszcze
swieci to nie pozostaje nic jak naprawa.

Aha i jaki jest stopien trudnosci wymiany trafopowielacza? Da sie
samemu, czy lepiej oddac do serwisu? Moze jeszcze jakies sugestie
odnosnie miejsca serwisowania....jestem z Krakowa.

p.