Re: Podkrecanie R9600Pro i 3dmark

Autor: UberKunda <230509_at_to.jest.numer.gadu.gadu.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 08:04:19 MET DST

Tomek wrote:
> Dzisiaj poszedl mi na 481 Mhz rdzen , a panieci po usprawnieniu radiatorow
> na 622 Mhz , , niewyskakiwaly zadne artefakty , i w 3dmark 03 podskoczylo do
> 3775, wiec bardzo ladnie

Witam !

tez uzywam Gigabyte 9600 Pro, pech chcial ze kupilem wersje z gorszymi
pamiecami - po naklejeniu radiatorow miedzianych z kazdej strony moge
jedynie zrobic 400@432 MHz rdzen i 600@660 MHz pamiec.

Wyniki w 3D marku 2003 nie sa oszlamiajace -
na moim P 4 1.6@2.141 i Catalistach 4.8, pod XP Pro :

w 1024x768 3577 punktow
w 800x600 4568 punktow

Wiec jesli ktos by sie na Gigabyte`a zasadzal niech sprawdzi koniecznie
oznaczenie literowe - we wczesniejszej wersji karty montowane byly duzo
bardziej podatne na podkrecanie pamieci Samsunga ....

Pozdrawiam W.