problemy z dźwiękiem

Autor: aidahow <dareksocha_at_onet.usun.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 07:29:57 MET DST

Witam

Juz jakis czas temu zmienilem srodek mojego sprzeta - dokladnie plyte procek
pamiec i graficzną. Obecnie mam P4 2,4HT, 2x256MB 400mhz twinmosa, Asus P4P
800 oraz Gigabyte Radeon 9600pro 128mb.
Gdy odtwarzam cd-audio przez winampa to nie wiadomo z jakiej przyczyny
komputer po pewnym czasie zwiesza sie i restartuje, czasem widac niebieska
plansze windowsa xp. Pisze na pl.comp.pecet bo na poprzedniej konfiguracji
P3 1200, Abit ST6, 2x256 133mhz specteca i Gigabyte Radeonie 9000pro 64
takich problemow nie mialem. Z drugiej strony przy odtwarzaniu cd-audio
windows media playerem jest wszystko ok. Wykrzacza sie tylko na wynampie 2 i
3, czasem rowniez na 5. Czy to jakis krzak winampa ze sprzetem? Np z HT?
Albo z karta muzyczna? Co myslicie o tym?
Moj system to Win XP home edition, z SP1 i wszystkim updatami, czysty jak
lza.

Pozdrawiam
Darek