[Epson C43UX] dziwne brudzenie podczas drukowania

Autor: .:p.biernacki:. <no.spam(odspam)_at_poczta.neostrada.p(NO)>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 20:45:43 MET DST

Najpierw looknijcie fotki
www.opolska.neostrada.pl/epsonik/1.jpg
www.opolska.neostrada.pl/epsonik/2.jpg
www.opolska.neostrada.pl/epsonik/3.jpg
www.opolska.neostrada.pl/epsonik/4.jpg
www.opolska.neostrada.pl/epsonik/5.jpg
www.opolska.neostrada.pl/epsonik/6.jpg
www.opolska.neostrada.pl/epsonik/7.jpg

[7 fotek] kazda +- 200kb

Drukareczka Epsonik C43UX, polroczna,ma za soba nieduzy przebieg..kilkaset
stron max!.Tusze zamienniki juz chyba 4 czarny i 2 kolor. Przy drukowaniu
widzicie sami...brudzi... nie wiem jak sie tego pozbyc!.Slyszalem ze jak
dlugo stoi moze *zaschnac* ale zeby brudzila? Jak z tym walczyc?Mam nadzieje
ze jej to przejdzie? Moze zapuscic cala czarna strone i drukowac do momentu
az przestanie brudzic! Tuszu mi nie szkoda bo mam zamiennika ktore sa
zreszta po 13pln. Po prostu chcialbym doprowadzic drukarke do stanu
uzywalanosci. Stala moze z tydzien!. Wczesniej drukowalem na takich samych
tuszach i nie bylo ZADNYCH problemow.Jakosc idealna!.

--
[ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
[ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]