Re: Padniety zasilacz - jakie szanse???

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 20:41:41 MET DST

> Ten Codegen ciągnął taki sprzęt rok?! Spisz z niego serie...;-)
> Wracając do pytania: szanse są. Aczkolwiek to był Codegen...

Noooo.. spokooojnie ;) Moj Megabajt 300W ciagnal Asusa CUSL-2c
z P3 800, 512 mb RAM, 2x HD (w tym jeden w kieszeni z wiatraczkiem ;)
DVD, CD-RW, GeForce 2 GTS, Live!, SCSI Adaptec'a, karte TV i
sieciowke i joystick... ;)

Po roku uznalem, ze mam dosc zycia z dnia na dzien. Adrenalina
i zycie na krawedzi to jednak nie dla mnie... ;)

Wymienilem na Chieftec'a.

A wracajac do tematu - szanse jak 3 do 5. (z wlasnego doswiadczenia)
Czyli ponad 50% szans, ze jednak cos przezylo.

A jesli sie spalilo to zawsze jest szansa, ze "tylko" plyta
glowna i napedy. ;)

Yyy.. no dobra... to byl czarny humor... ;)

Zdrooweczka,
Vituniu.