Re: LCD i mniejsza rozdzielczosc...

Autor: valdman <valdman_at_op.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 20:13:37 MET DST

 A poza tym to mozesz sobie przeciez zmienic ustawienia pulpitu
> tak zeby miec wieksze fonty i ikony i co Ci sie tylko podoba.
> Ja bym sie nie zastanawial i qpowalbym tylko LCD. CRT juz za niedlugo
> przestana produkowac. Philips np. przestal inwestowac w rozwoj tej
> technologii.
potwierdzam. teraz kupilem lcd philipsa i caly czas jestem w szoku.
jakosc obrazu powala.
w pracy siedze przy nowym crt 17' i w domu mam 17' lcd
bez porownania. dodatkowo 17' lcd, a 17'crt to nie to samo.
gra sie swietnie doom3, farcry i itp
filmy i www tez ok
a ci co mowia zle o lcd to w wiekszosci Ci, co nie mieli kontaktu z lcd.
pozdrawiam