Re: Mobo pod Athlona: DFI LanParty NFII Ultra Rev B czy cos innego?

Autor: ANS <adamnak_at_priv.beztego.onet.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 17:18:25 MET DST

Użytkownik "Bartosz Śmigaj :: Bhaarth" <smigaj@post.pl> napisał w wiadomości
news:1d3ix8q8bwg6f$.dlg@smigaj.pl...
> Witam,
>
> Warto inwestowac w ta plyte DFI LanParty NFII Ultra Rev B czy moze
> lepiej jednak wybrac cos innego np. Abit NF7-S v2? Z tego co czytalem w
> internecie, ta plyta DFI jest OK, z abitem tutaj na grupie czytalem sa
> jakies male problemy. Z drugiej strony znajomy powiedzial, ze te DFI nie
> sa za dobre... I w sumie juz sam nie wiem.

Nic nie jest idealne, ale ja bym wybral DFI LanParty i odpuscił sobie Abita.
Plytka DFI ma bardzo dobre notowania w testach.
Bardziej bym wierzył tym testom niz znajomemu ktory to uslyszał od kuzynki
ktorej to ciotka w maglu... etc.. zwłaszcza ze sprawdzilem na kilku
portalach - i wyniki sa powtarzalne- wszedzie chwala.

Pzdr, ANS