Re: http://db105.com:81/cgi-bin/index.cgi?c=0

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 16:31:33 MET DST

Henryk Trzcinski napisał:

> jak usunąć jako stronę startową.

Sprzętowo? Zmienić dysk twardy.

Programowo:
- SpySweeper
- Ad-Aware
- BPS Spyware-Adware Remover
- zmienić IE na coś innego, np. FireFox-a
- przeglądać strony zachowując świadomość własnych czynów

P.S.
Nie dziękuj, jeśli pomogłem. Tak jak ty - ja też złamałem zasady
grupy odpowiadając na tego posta i teraz powinienem zebrać surowe
opier*** od pozostałych grupowiczów. I powinni mi tak nawtykać,
żeby mi w pięty poszło i odechciało się komputera na najbliższe 2
tygodnie :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper