Re: chłodzenie mostku południowego

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 16:24:02 MET DST

Kuba K. napisał:

> Strasznie mi się grzeje mostek południowy, ma ktoś pomysł jak
> go chłodzić?

Może tutaj znajdziesz coś dla siebie:
http://www.4max.pl/pgrupa.asp?gg=19&g=142

> 1. nie ma gdzie radiatora do płyty przymocować,

Do radiatorów Zalman ZM NB47J oraz Zalman ZM NB32J w komplecie
jest dołączony klej termoprzewodzący (nie wiem jak w innych
zestawach).

> 2. zaraz nad nim wystaje końcówka karty graficznej

Ucinasz/wyłamujesz/skracasz przeszkadzające żeberka.

Inne rozwiązanie: wiercisz dziurę w boku obudowy, wstawiasz
wentylator i chłodzisz nim mostek. Możesz użyć też rury do
doprowadzenia do niego powietrza.

--
                        Pozdrawiam, Sniper