Re: Pytanie o Raid-a na Asus P4PE i nie tylko.

Autor: <leszbox6_at_-USUN-TO-.polbox.com>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 15:17:39 MET DST

> Tak. Nie musisz tworzyć RAID-a. Możesz z kontrolera korzystać
> tylko po to, by podłączyć do niego dodatkowe dyski.

Tak, wiem.
W tej chwili używam dwóch dysków, IDE i Serial ATA,
pracują sobie jako dwa oddzielne i tak są widoczne w systemie.

W instrukcji od płyty jest napisane, że dla trybu RAID,
na IDE można postawić tylko jeden dysk ustawiony jako Master.

A dla trybu bez wykorzystania RAID ?
Można Slave-a, czy też na tej taśmie może "wisieć" zawsze tylko jeden dysk ?
Pewnie najprościej będzie znaleźć jakiegoś twardziela
i przekonać się empirycznie.

Pozdrawiam
Leszek