Problem z Dyskami :( POMOCY

Autor: Tome0 <papi_18_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 14:15:54 MET DST

Witam wszystkich !

Problem PIERWSZY:
Dysk WD Caviar (WD300) bios go wykrywa ale w windowsie juz go nie widać (w moim
komp, bo w menadzerze użądzeń jest ale jak chce dać włąsciwości to się zawiesza)
raz udało mi sie właączyć WD clear ale wyskoczyło pełno błędów i przestał
Teraz juz nie mam pomysłów co robić :( a szkoda mi tych 30 gb.

POMOCY !!!
Problem DRUGI :
Dyk Maxtor 160 gb w windowsie XP widac tylko 120 gb (podzieliłem na partycje to
30 gb jest nie odstępnych-> widać dysk alen ie można z niego skorzystać )
Pod windowsem 2003 Serwer wszystko jest ok ale ten windows mi nie za bardo
siada :( , aha linux tez go poprawnie rozpoznaje)

Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi :)
Pozdrawiam wszystkich

Kontakt:
Tomekp0@(WYWALTO)o2.pl