Re: wybór monitora LCD

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 12:28:24 MET DST

pitty wrote:

> proszę o opinie na temat panela SAMSUNG 172X....
> ewentualnie wasze typy na temat wyboru panela 17" ( domowy uzytek czyli
> internet, filmy , games )... chcialbym zamknac sie w cenie 2500 PLN, chyba ze
> moznaby niewuiele wiecej wydac na cos naprawde extra!
> z gory dzieki za opinie....

Kilka dni temu zakupiłem LG 1730B za 2000 zł. Nie mam porównania z
innymi LCD, ale porównując do CRT to obraz jest świetny. Jedyna wada LCD
LG to dosyć małe kąty, ale za to czas reakcji 1730B to 12ms (nie
dopatrzyłem się smużenia w grach czy filmach). Do tego dobra podstawka z
możliwością regulacji położenia w pionie i regulacji kątów pionowych,
opcjonalnie montaż ścienny, ale chyba ciężko jest dostać uchwyty.

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211