Zmiana płyty głównej - format HDD ? Proszę o pomoc

Autor: Przemas <przemek77_at_go2.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 11:33:22 MET DST

Witam
zmieniłem dziś wysłużoną płytę ECSa na Asusa P4PE - nie jest to nowa płyta
ale na moje wykorzystywanie kompa myślę wystarczy. Problem polega na tym, iż
po jej zamontowaniu komp chodzi niemiłosiernie wolno - system 98SE otwiera
się chyba 2 razy dłużej niż na starutkim ECSie... Mam procka 2,0 Celeron. Po
zmianie sterów w systemie - nawet wskaźnik myszki potrafi zatrzymywać się na
ułamki sekund , mimo że żadna aplikacja nie jest uruchomiona - nawet proste
dźwięki z winampa są rwane :( CO może być przyczyną - dodam , że nie
formatowałem dysku, tylko ograniczyłem się do zmiany płyty i wgraniu sterów.
Może to właśnie błąd ? Na ECsie mój procek miał temepaturę 35 stopni - teraz
na Asusie ma 47 mimo że nie jest podkręcany -wiatrak chodzi jednak
wydajnie - ma 3700 rpm i jest dobrze osadzony na procku. O co w tym
wszystkim chodzi - proszę o rady
Pozdrawiam
Przemek