Re: Grafika zglupiala - pomozcie

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 11:15:06 MET DST

On Sun, 29 Aug 2004 20:15:53 +0000 (UTC), Marcin M. <marm@polbox.com>
wrote:

> Witam,
> Znajomemu w kompie grafa zglupiala.
> GeForce4 MX 440
> Winda nie trybi karty, tzn nie rozpoznaje jej poprawnie, w managerze
> urzeadzen jest z wykrzyknikiem, usuwanie nie
> pomaga, literki sa rozmazane itp ale co ciekawe jak robie restart kompa
> i pokazuje sie bios karty to tez te litery sa
> rozmazane!!!
>
> Co jest? Karta padla?
> Co ciekawe drugi kolega ma takiego samego kompa i od tego samego dnia
> (od piatku) ma taki sam objaw. Czary czy co?

> [...]

troszkę przetaktowałeś tą kartę, albo zatarł się wiatraczek na radiatorku.
mi kiedyś Radeon 9200 się tak usmażył - poszły z dymem pamięci i pierwszym
objawem były właśnie takie cuda, jakie Ty opisujesz.
jeśli pamięci są czyste (bez śladów kleju, pasty itp.) to wyciągnij kartę
z kompa, zanieś do serwisu i wciskaj, że komputer był używany tylko do
prac biurowych. wymienią Ci na nową - przynajmniej mi wymienili Radka 9200
Sapphire