Re: jaka hurtownie polecacie?

Autor: marcinm <mamolek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 09:31:02 MET DST

Witam
"adamos" <adamos@bezsapmu.com> wrote in message
news:cgnt9h$7of$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Co powiecie o tej firmie?

Nie wiem po co Ci konkretnie te informacje, czy chodzi Ci o jakis konkretny
oddzial w ktoryms miescie czy ogolnie, czy o serwis, handlowcow??
Przede wszystkim nie ma hutrowni ktora miala by wszystko w swojej ofercie,
choc na przyklad moze sie okazac, ze ktos uzna Komputronik za hurtownie a
przy zakupie jednej sztuki kupi pewnie taniej niz u importera. Moje
odczucia:
Pronox - sprawnie dzialajaca firma ale nie wszystko u nich dostaniesz, nei
maja MSI itd serwis ok
Action - tu troche gorzej ze sprawnoscia, ale staraja sie jak moga, z
serwisem da sie godadac
AB - raczej dla duzych odbiorcow, wtedy dobre ceny, trudne negocjacje, malo
elastycznie
ABC - dobra firma, duzy wybor, znosne warunki
Megabajt- elastyczni, ale handluja specyficznymi rzeczami
To tylko z tych z ktorymi mam dosc czesto do czynienia. Generalna zasada
jest taka: JESLI CHCESZ KUPIC JEDNA RZECZ TO KUP W SKLEPIE nie oplaca sie
zachodu, zupelnie inne ceny i warunki sa dla stalych klinetow a inne dla
detalu(jesli sie na to zgodza).

pozdr