Re: Podkrecanie R9600Pro i 3dmark

Autor: <ftomekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 23:49:28 MET DST

> Użytkownik "Tomek" <ftomek@op.pl> :
>
> A ile masz pkt w 3D Marku 2001 i na jakiej konfiguracji? Mam taką samą kartę
> i ciekawy jestem ;)
>
> --
> Psylo

Sorry zapomnialem napisac konfiguracji athlon 2500+, 512 ram kingstone , MSi
k7n2 , Gigabyte R96P/128

Ale niestety 3dmark 01 niestety niemam , tylko 03
NA 3dmark 03 mam po podkreceniu 3660, ale naglupsze jest to ze gdy
mialem "jedyne" 1,2 Gh celeron i Gf 4 440 MX to wynik byl 1300 w 3dmark 03 , i
spodziewalem sie wiedzszego skoku mozy z tej kary ale , nagrada zato
obslugiwanie wszystkich najnowszych efektow a do SALKERA to wystarczy,( pre
alpha smiga ze az milo , chociaz wiem ze pre alpha nieobsluguje DX9:)