Samsung 959NF co w zamian?

Autor: mciek <ROT13kkk-arj.hfha_at_jc.hfha.cy>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 22:46:18 MET DST

Witam wszystkich;-)

Zdecydowałem się na model monitora Samsung 959NF, ale niestety na chwilę
obecną jest on nie do dostania. W większości sklepów mówią po prostu nie ma
i nie będzie.

Pytanie moje brzmi co w zamian? Chodzi mi o monitor CRT 19' - liczy się dla
mnie jakość obrazu, powiedzmy, że cena mniej istotna, ale wolałbym się
zmieścić do 1700 zł.

Monitor ma służyć do normalnej pracy, czasem jakieś filmy, rzadziej gry.

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi
Pozdrowienia Maciek