2 monitory i telewizor do jednej karty graficznej?

Autor: mciek <ROT13kkk-arj.hfha_at_jc.hfha.cy>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 22:19:54 MET DST

Witam wszystkich;-)

Mam pytanie, może trochę lamerskie, ale po prostu nie wiem. Chciałbym
podłączyć 2 monitory i telewizor do jednej karty graficznej.

Obecnie używam karty GeForce 2 Ti, gdzie podłączony mam monitor i
telewizor, ale z racji, że karta ta wyposażona jest w jeden RAMDAC mogę
oglądać jedynie obraz sklonowany na telewizorze.

Postanowiłem kupić sobie jakąś nową kartę grafiki. Znalazłem takie
zestawienie np:
http://benchmark.pl/artykuly/recenzje/R9600pro_vs_FX5700/strona-4.html

Nie chodzi mi konkretnie o wymieniony tam model, ale o wyjaśnienie czy to w
ogóle możliwe.
Napisane tu jest, że można podłączyć 2 monitory CRT co na chwilę obecną
mnie interesuje (może kiedyś CRT + LCD), w kolejnej części tego zestawienia
napisane jest, że można podłączyć monitor i telewizor.
Karta wyposażona w 2 wyjścia wideo i jedno TV-OUT, czy możliwe zatem jest
podłączenie 2 monitorów i telewizora do takiej karty? Nie chodzi mi o
uzyskanie obrazu na wszystkich trzech urządzeniach, bo to jest raczej
niemożliwe przy tej karcie, ale chodzi mi o to, czy istnieje możliwość
przełączania się pomiędzy np. tylko 1 główny monitor, 2 monitory, 1 główny
monitor i telewizor?

Dziękuję za wszelkie odpowiedzi
Maciek